Pierwsza pomoc

Czyli zanim oddasz sprzęt do serwisu sprawdz...

Jeżeli drukarka  nie włącza się, nie świecą się żadne lampki kontrolne.

1      Sprawdź podłączenie drukarki do prądu.

2      sprawdź przewód zasilający

Jeżeli na panelu kontrolnym świeci się kontrolka zasilania (gotowości), ale drukarka nie drukuje wysłanych dokumentów, wówczas:

1.      Sprawdź połączenie drukarki z komputerem, (spróbuj podłączyć ją innym przewodem )

2.      Sprawdź, czy drukarka jest prawidłowo zainstalowana w systemie (ewentualnie spróbuj ponownie zainstalować sterownik urządzenia)

3.      Sprawdź czy urządzenie jest ustawione jako „ domyślna drukarka systemu Windows), jeżeli nie zaznacz tą opcje

4.      Sprawdź w oknie "Drukarki i faksy" czy obok nazwy drukarki nie widnieje opis "Użyj drukarki w trybie offline". Jeśli tak, odznacz tą opcję.

5.      Sprawdź menadżera drukarki, jeśli są w nim jakieś dokumenty, w menu Plik kliknij "Anuluj wszystkie dokumenty" i ponów próbę drukowania.

Jeżeli mruga kontrolka błędu, papieru, atramentu lub toneru lub wyświetla się stosowny komunikat:

1.      Jeśli masz zainstalowane oprogramowanie w stylu "status monitor" spróbuj postępować wedle wskazówek wyświetlanych na monitorze.

2.      Sprawdź czy zamknięte są wszystkie drzwiczki (klapki kontrolne).

3.      Sprawdź zasobnik papieru czy znajduje się w niej papier.

4.      Sprawdź czy w drukarce nie jest zakleszczony papier.

5.      Jeśli jest zakleszczony papier, staraj się powoli (zgodnie z jego kierunkiem przejścia przez drukarkę) usunąć go, przy otworzonych wszystkich klapkach. Staraj się nie przerwać go tylko delikatnie wyciągnąć.

Sprawdź atramenty, (głowice drukujące) czy nie skończyły się i czy są sprawne (jeśli masz inny zestaw spróbuj wymienić je).

 

Jeżeli powyższy poradnik nie pomógł rozwiązać problemu zadzwoń 505-582-763, lub dostarcz drukarkę do naszego  serwisu.

Aktualności

 

Siedziba  firmy znajduje sie naprzeciwko "MATIZOLu" za hurtownią elektryczną EL-MET szczegóły dojazdu w zakładce Kontakt

 

Aktualne promocje:

- Bezpłatny odbiór sprzętu*

- Bezpłatna diagnoza i wycena

 


Sprawdź status usługi

Wpisz numer zlecenia:

Created by

www.rods.pl