Czyli zanim oddasz sprzęt do serwisu sprawdz...
Jeżeli drukarka nie włącza się, nie świecą się żadne lampki kontrolne.
1 Sprawdź podłączenie drukarki do prądu.
2 sprawdź przewód zasilający
Jeżeli na panelu kontrolnym świeci się kontrolka zasilania (gotowości), ale drukarka nie drukuje wysłanych dokumentów, wówczas:
1. Sprawdź połączenie drukarki z komputerem, (spróbuj podłączyć ją innym przewodem )
2. Sprawdź, czy drukarka jest prawidłowo zainstalowana w systemie (ewentualnie spróbuj ponownie zainstalować sterownik urządzenia)
3. Sprawdź czy urządzenie jest ustawione jako „ domyślna drukarka systemu Windows), jeżeli nie zaznacz tą opcje
4. Sprawdź w oknie "Drukarki i faksy" czy obok nazwy drukarki nie widnieje opis "Użyj drukarki w trybie offline". Jeśli tak, odznacz tą opcję.
5. Sprawdź menadżera drukarki, jeśli są w nim jakieś dokumenty, w menu Plik kliknij "Anuluj wszystkie dokumenty" i ponów próbę drukowania.
Jeżeli mruga kontrolka błędu, papieru, atramentu lub toneru lub wyświetla się stosowny komunikat:
1. Jeśli masz zainstalowane oprogramowanie w stylu "status monitor" spróbuj postępować wedle wskazówek wyświetlanych na monitorze.
2. Sprawdź czy zamknięte są wszystkie drzwiczki (klapki kontrolne).
3. Sprawdź zasobnik papieru czy znajduje się w niej papier.
4. Sprawdź czy w drukarce nie jest zakleszczony papier.
5. Jeśli jest zakleszczony papier, staraj się powoli (zgodnie z jego kierunkiem przejścia przez drukarkę) usunąć go, przy otworzonych wszystkich klapkach. Staraj się nie przerwać go tylko delikatnie wyciągnąć.
Sprawdź atramenty, (głowice drukujące) czy nie skończyły się i czy są sprawne (jeśli masz inny zestaw spróbuj wymienić je).
Jeżeli powyższy poradnik nie pomógł rozwiązać problemu zadzwoń 505-582-763, lub dostarcz drukarkę do naszego serwisu.
Aktualne promocje:
- Bezpłatny odbiór sprzętu* - Bezpłatna diagnoza i wycena